Wat een rare titel, 43,2 kilo rijst???? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu Wat een rare titel, 43,2 kilo rijst???? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu

Wat een rare titel, 43,2 kilo rijst????

Door: Rick en Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

23 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Vandaag nog exact 4 weken en dan gaat het gebeuren!
We kijken al lang uit naar deze reis, en zullen waar mogenlijk jullie laten weten waar we zijn en wat we doen.

Nu heeft zo'n reisverhaal wel een titel nodig.
Die van ons is "43,2 kilo rijst"
een rare titel, misschien? Maar wij hebben berekend dat dit de hoeveelheid rijst is die we gaan eten

met z'n tweeën,
24 dagen lang,
3 maal per dag,
3 ons rijst per keer
= 43,2 kilo!

Maar voor dat we deze hoeveelheid rijst hebben genuttigd staat er nog veel te doen, regelen, zien en te beleven.

Ten eerste mogen we nog 20 dagen werken, ( Dre maar 19 ), prikken halen ( daarom Dre 1 dag minder werken ;-)), internationaal rijbewijs aanvragen, reisverhalen luisteren van Alexandra & Remke ( zijn nu in Indonesie), diverse verjaardagen en etentjes, tassen pakken en een reisdag van 24 uur.

We hopen dat jullie weer net zo enthousiast zijn als tijdens onze Amerikatrip. Als je nog niet in de mailinglist staat dan kun je je mailadres toevoegen op deze pagina. Als we dan een verslag op de site zetten dan krijg je daar bericht van.

We houden jullie op de hoogte.

Tot snel

• 23 Augustus 2009 - 13:52

Michael:

Hoi luitjes,

Zelf ben ik al 2 x in Indonesie zoals jullie weten geweest en kan daarom met een gerust hard vertellen dat dit ongetwijfeld een geweldige reis zal worden.

Geniet ervan.

Michael

• 24 Augustus 2009 - 17:16

Kitty:

Hey lieverds, zelf (tot nu toe, maar alles ligt open hihi) niet zo reislustig, maar ga jullie zeker volgen!! Nog even volhouden met aftellen, maar dan ook lekker genieten!! Heel veel plezier en liefs Kitty

• 25 Augustus 2009 - 14:46

Peter:

Dus jullie gaan nijna een kilo per persoon aan rijst verstouwen iedere dag! Ik zou weer naar Amerika gaan!

• 25 Augustus 2009 - 17:56

Mam En Ingrid:

Hoi Andrea en Rick
    Leuk dat jullie dit weer zo doen.Spannend alles weer.Ik hoop voor jullie dat het rijst eten jullie niet op zal breken.
    Ik zou maar een bruine boterham meenemen.
    Maar een geweldige reis wordt het zeker!
    Veel vooruit plezier alvast. Mam en Ingrid

• 29 Augustus 2009 - 10:32

Vera:

Leuk, leuk, leuk!! Wij gaan jullie weer volgen (ben me door mijn 130 mailtjes aan t heen worstelen haha!)
    X

• 08 September 2009 - 23:59

EB:

I will be tracking your every move! Jealous....I am so jealous!!!!!

• 14 September 2009 - 18:54

Michael:

Zo nog ff en dan begint de reis.
    Namens ons een hele fijne vakantie, en we zien graag de foto's als jullie terug zijn !

Liefs Yvonne en Michael

Ik denk alleen dat jullie die 43,2 kg niet gaan halen...