nog 7 dagen!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu nog 7 dagen!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu

nog 7 dagen!!!!!

Door: Rick en Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

13 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Nog 7 dagen!!! Nog 7 dagen waarvan er nog 5 dagen gewerkt mag worden, nog twee keer op familie bezoek, 2 vergaderingen, 1 keer iemand te eten, 2 keer bij iemand eten,1 keer prikken halen, 7 nachten rustig slapen, 1 slapeloze nacht...... ach ja..... nog 8 dagen dus.
Inmiddels al bezig met het inpakken van de tassen, hebben we alles, past alles, wat trek jij aan in het vliegtuig, hoeveel wegen onze tassen, je kent het wel.
We gaan op een andere manier op vakantie als toen naar Amerika, nu hebben we alleen een ticket en de eerste twee nachten een hotel en verder zien we wel. Natuurlijk hebben we wel een idee wat we allemaal willen zien. Voorals nog zijn dit de plannen:
Zondag brengen Bianca en Peter ons naar Schiphol om te beginnen aan een reisdag van 24 uur.
Het eerste stuk vliegen is naar Singapore, daar moeten we 10 uur wachten op een vlucht van 2 uur naar Bali.

Op maandag 21 september om 19.00 uur plaatstelijke tijd komen we aan op Bali, waar we worden opgehaald door een chauffeur die ons naar het hotel brengt: kijk op www.casalunabali.com
Dit is de kookschool waar we dinsdag een workshop krijgen, en het Guesthouse is ons hotel.

We hopen dan op woensdag of donderdag door te kunnen vliegen naar Ende of Maumare op Flores.
Flores staat bekend om zijn vulkaan kratermeren ( 3 stuks )met elk een andere kleur.
Hierna willen we naar Komodo om tikkertje te gaan spelen met een Komodo Varaan.......
Dan naar Sumbawa, Lombok ( hot spring onder een waterval, snorkelen....) en dan zijn we weer op Bali waar we nog een paar nachtjes in een luxe hotel willen verblijven.
We hopen dat we regelmatig de mogelijkheid hebben om het internet op te kunnen om jullie op de hoogte te houden van onze reis.

• 18 September 2009 - 15:13

Chrischi:

Nog 7 dagen? Nee alleen twee dagen.

Wij wensen jouw en heele mooie vakantie!

Groeten uit Duitsland van Anja, Chrischi en de kids

• 19 September 2009 - 16:01

Mam En Ingrid:

Nu is het nog maar 1 nachtje slapen.Alles is klaar en dan 24 uur min of meer wakker.Wat zullen jullie lekker slapen in jullie hotel.Heel veel fijne dagen wens ik jullie.
    Dikke kus