onderweg naar Flores, Laboan Bajo - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Andrea - WaarBenJij.nu onderweg naar Flores, Laboan Bajo - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Andrea - WaarBenJij.nu

onderweg naar Flores, Laboan Bajo

Door: Rick en Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

24 September 2009 | Indonesië, Ubud

even een kort verslag vandaag heel even zonder foto's (naar wel even vermelden dat we dankzij Peter en Willemien jullie binnenkort kunnen verwennen met STAPELS! foto's)

We staan nu op het vliegveld om te vertekken richting Flores.
Gisteren hebben we Brommers/Motoren gehuurd om vanaf Ubud een ritje te maken naat Kuta.
Kuta is "het hippe Bali" voor ons dus verschrikkelijk maar we moesten het even zien.

Nu heeft Remko ons eens geprobeerd uit te leggen hoe het is om motor te rijden in een aziatisch land, maar niets kon ons voor bereiden op deze dag tocht!
Indonesiers op de weg lijken op suicidale smelheids duivels.
Maar wat hebben we een pret gehad, gewoon scheuren waar plek is op de weg, bijvoorkeur op de verkeerde weghelft, en auto's afsnijden hoort er gewoon bij.

en bij het stoplicht, links rechts erlangs, en met ca 50 moterrijders vooraan gaan staan.

Gisteravond hebben we op Bali een traditionele maaltijd gehad. ( en cerimonieel). Dit gerecht moet je 24 uur van te voren bestellen en bestaat uit een eend. Erg lekker en smakelijk. Deze eend wordt 8 uur lang gestooft en gerookt.... mmmm om je vingers bij af te likken.

De rest en de eventuele foto`s volgen binnen kort.... er wordt al geroepen dat wij de vlucht vertragen!!!!hahhahahahahha

Tot Snel

Rick en Dre

• 24 September 2009 - 07:53

Vera:

Ik weet nou niet of ik wel verhalen wil lezen over levensgevaarlijke ritjes op motoren e.d. ;-) !! Weet niet eens dat jullie een motorrijbewijs hebben of heb je die daar niet nodig?!!
    Euh en wie zijn Peter en Willemien haha en vanwaar dan die stapels foto's? Afijn doe voorzichtig en veel plezier!
    X

• 24 September 2009 - 12:06

Pap,mam En Trouble:

Geweldig dat jullie het zo naar je zin hebben. Ook wij houden een verslag bij van onze avonturen met T......
    Tot dusver alles prima en de rest lees je tzt. Verkopen ze ook vloerkleden in Indonesië. Nog veel plezier.
    Pap en mam.

• 24 September 2009 - 15:57

Chrischi And Anja:

Wow! That ride sounds pretty helter skelter...be careful you two!

And I thought our ride in Tunisia was rough....

• 24 September 2009 - 16:44

Gerjan:

Dat lijkt me wel wat dat scheuren door die stad op een motor!! Die (Bad)eend hoef ik niet, maarja that's me! Leuk om te lezen dat het goed en met veel plezier gaat. Veel lol verder! Groet van toko Elst!

• 24 September 2009 - 18:58

Remko:

De beschrijving van jullie klinkt als het aziatische verkeer dus volgens mij zoals ik dat beschreven heb. Leuk he dat verkeer.
    Nog veel plezier en eet smakelijk.

Groet, Remko