Chasing a dream - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu Chasing a dream - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu

Chasing a dream

Door: Andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea

12 Juni 2015 | Nederland, Arnhem

tik tak tik tak tik tak. De laatste uren vliegen voorbij. Toen ik vanochtend wakker werd begonnen de zenuwen en inmiddels gieren die door mijn lijf. Mijn tas is gepakt en naar mijn mening te zwaar ( 19 kilo inclusief alle motor spullen) maar durf er niets meer uit te halen. Schoenen gepoetst ( Grapje Mam).
Afgelopen zondag hebben we een presentatie gezien over mijn reis bij Motortrails en ook kennis gemaakt met een paar medereizigers. Het lijkt een leuke en gezellige groep te worden. Ben niet de enige vrouw!! We zjin met 4 vrouwen waarvan er twee van de Belgische ANWB. Die gaan een artikel schrijven over deze reis! Hoe cool is dat!!
Uit de presentatie kwam ook uit dat er op heeeeeeel veeeeel plekken waar we slapen WIFI!! is. Dus ik ga ervan uit dat ik jullie regelmatig op de hoogte kan brengen.
Kan 10k fotos maken en 16 uur film dus ga ervan uit dat het genoeg is ( ik hoor nu al mensen zuchten )

Morgen ochtend om 9:45 uur vertrekken we vanaf Schiphol naar Zurich waarna we doorvliegen naar New Delhi waar we iets voor 12 uur nachts lokale tijd aankomen ) tis daar 3,5 uur later'

Vanaf maandag zitten we op de brommer en gaat het echte verhaal beginnen.

Ik ga opletten en uitkijken maar in eerste instantie ga ik genieten.

Its a dream come true
Tot in India!

• 12 Juni 2015 - 17:00

Miriam:

There you go girl!!! Enjoy!

• 12 Juni 2015 - 20:15

Mama:

Lieve meid, daar ga je dan, zonder gepoetste schoenen.
    Heel veel genieten en heel veel mooie dingen om te zien wens ik je toe.
    Hopelijk zijn de twee Belgische dames leuker als de Sita-Belgen.
    Niet te veel zenuwen, komt allemaal goed!!
    Dikke kus en een gezellige vlucht mam

• 12 Juni 2015 - 23:05

Alexandra:

Xxxxxxxxx veel plezier lieve schat!

• 13 Juni 2015 - 09:09

Heavy&Hlm:

Nou, daar gaat ze hoor. Have a save flight, en have heeeel veeeel plezier met deze mooie en gezond spannende reis! Dikke kus van Hlm en ja, ook van Heav :)

• 13 Juni 2015 - 09:44

Berend RillieS:

Geniet er van! En heel veel plezier, je " medewerkers" zullen je missen! I ben benieuwd naar je ervaringen! Groet B.( J)