Kargil - Reisverslag uit Kargil, India van Andrea - WaarBenJij.nu Kargil - Reisverslag uit Kargil, India van Andrea - WaarBenJij.nu

Kargil

Door: Andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea

24 Juni 2015 | India, Kargil

Kargil

Zoals verwacht ...... Nieren weer tussen mijn oren, spierpijn in handen maar wat een mooie route! We gaan vanaf Srinagar alleen nog maar omhoog en de eerste pas is op 3500 meter en is adembenemend. De weg wordt gelukkig steeds beter en de afstanden die we rijden voorlopig steeds korter. Vandaag was 225 km over een redelijke weg. Deze weg ( NH1) is vorig jaar helemaal opnieuw geasfalteerd. Op sommige stukken is alleen door lawines en aardverschuivingen de weg weggeslagen en is men nu druk bezig om het te herstellen. Maar de laatste 100 km waren heerlijk rijden in alle " rust". Het verkeer is hier al een stuk minder aanwezig en als je je motor uitzet hoor je echt niets.
De reis is tot nu toe alles wat ik ervan verwachte en meer. De natuur is overdonderend mooi en achter elke bocht valt mijn mond weer open van verbazing. De groep is gezellig en er wordt veel gelachen. Soms vind ik het lastig dat ik alleen ben. Niemand om mee te delen.
Het hotel in Kargil was prima. Het was een hotel met 100 kamers alleen hadden ze deze nacht 450 mensen te slapen en te eten. Allemaal Indische families omdat er in Leh een festival is en ze allemaal op doorreis zijn daar naar toe. Wat een chaos. Morgen op pad naar LamaYuru. Een reis van 100 km en de hele dag de tijd om er te komen. Kijk er naar uit.

• 25 Juni 2015 - 18:34

Anja:

Hope this hotel has showers and water from the tab! I would love to compaign you, but but but.... We are with you in mind, at least! Miss you, have fun and I am curious about the fotos! Dicken fetten Kuss! Hier jetzt auch 18 ° und Sonne!

• 26 Juni 2015 - 14:03

Bianca:

Zo nieuwsgierig naar al die foto's van je.
    En we zijn in gedachten bij je.
    Dikke knuffel!

• 26 Juni 2015 - 21:35

H&H:

Even snel bijgelezen; bij thuiskomst even echt goed de tijd nemen. Fijn te lezen dat alles aan de verwachtingen voldoet (en zelfs meer nog). En dat alles goed gaat met je... :) Geniet er verder van! Lfs van ons

• 27 Juni 2015 - 09:39

Teddo:

Wat een droomreis. Kun je het goed volhouden qua conditie en zitpositie?