Toerist trap - Reisverslag uit Manāli, India van Andrea - WaarBenJij.nu Toerist trap - Reisverslag uit Manāli, India van Andrea - WaarBenJij.nu

Toerist trap

Door: Andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea

29 Juni 2015 | India, Manāli


Na een warm ontbijt in het tentenkamp op naar een klein dorpje. Keylong stelt niet veel voor maar hotel is prima en de douche is warm.

Na keylong via de Rotanpas naar Manali. De Rotanpas is een pas op 4700 meter vol met sneeuw en een enorme toeristentrap. Je kunt er Jak rijden, para gliden, quad rijden, skieen, sleetje rijden etc etc. Het verkeer is een puinhoop hier.

Manali is een super toeristisch dorp voor zowel de Westerlingen en de Indiërs. De westerlingen zijn voor het meerendeel de echte hippies die op blote voeten lopen met neus ringen in en henna tattoos met een joint op hun lippen. De Indische toeristen zijn de rijke Indiërs die de hitte ontvluchten van de grote steden. Grootste vermaak voor hun hier is een staalkabel over de rivier en daar dan aan gaan hangen en overheen kruipen en de mensen aan de kant die je er dan proberen af te knikkeren. Door dingen naar je te gooien of aan de kabels te sjorren.
Dikke pret om toe te kijken.
Morgen ochtend verder omlaag de bergen uit.
Bij de vorige verslagen heb ik inmiddels wat foto's kunnen plaatsen. De Wifi is erg slecht dus ze willen niet echt. Als ik in nl ben zal ik alles toevoegen en compleet maken en kunnen jullie nog de foto's zien bij de verhalen.

  • 29 Juni 2015 - 22:46

    Mam:

    Hoofdpijn gelukkig over? Geniet nog maar lekker, want het schiet al weer op.
    Nou wij krijgen deze week ook Indiase temperaturen de hele week verder 30, 34, 35 en 37 graden!
    Vind jij nu waarschijnlijk een lekker temperatuurtje.
    Ik geloof dat ik dan maar naar de sportschool ga, daar is het altijd heerlijk koel, haha.
    Nou Andrea, nog lekker genieten, ik denk aan je, liefs mam

  • 01 Juli 2015 - 13:15

    Jeroen:

    ha bekende, einde is wellicht helaas in zicht, interresante wereld daar. ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad. ook best wel interresant om te zien dat je verslagen door 28k mensen is gelezen, wat een bult vrienden ;-). ik hoor graag meer van je vakantie wanneer je weer terug bent. groet GK Jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andrea

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 45824

Voorgaande reizen:

13 Juni 2015 - 05 Juli 2015

There and Back again

04 Augustus 2012 - 28 Augustus 2012

Where are you from? Paises Bajos........

17 April 2010 - 07 Mei 2010

Gescheiden wegen

20 September 2009 - 15 Oktober 2009

43,2 kilo rijst

03 Mei 2007 - 01 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: