Dromen en plannen - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu Dromen en plannen - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu

Dromen en plannen

Door: Andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea

15 Januari 2015 | Nederland, Arnhem

Dromen: ooit, later als ik groot ben, wil ik op de motor door de bergen!

Op 30 juli 2013 werd ik 40. Zou ik al groot genoeg zijn voor mijn droom? Is het de tijd? De tijd voor ...... de reis?
Het zal de midlife crisis wel zijn dacht ik nog.

Hmmmmm wat hoort er bij een midlife crisis?

1. Een motorrijbewijs!
daar ik die al had alleen lang niet heb gereden twee lessen genomen als opfrissing
2. Een motor!
Met dank aan Hans van Kessel staat er een mooie BMW k75 voor de deur te pronken
3. Een oorbel!
Dat zit niet lekker in een helm dus die laten varen
4. Een leren broek!
Eerst 20 kilo afvallen voordat dat leuk staat....
5. Een jongere vriendin!
naja............

Misschien is het toch geen midlife crisis

Maar zo worden dromen plannen.

Op 13 juni vertrek ik naar New Delhi om vanaf daar door Kashmir en Ladakh te rijden op een Royal Enfield motor. Om te voorkomen dat iedereen slapeloze nachten gaat hebben... ik ga niet alleen maar via Motortrails.nl met een gezelschap van 12 medereizigers, een gids, een volgauto met monteurs en onderdelen voor de motoren.

De reis is best een uitdaging! 80% van de wegen zijn onverhard en ook gaan we de hoogste berijdbare weg ter wereld over op 5600 meter.

Maar ik mag nog even geduld hebben tot het zover is.

Die tijd ga ik gebruiken om kilometers te maken op de motor. Wat off the road training te volgen om straks wat ervaring te hebben met het rijden in los zand, onverharde wegen en door water en kleine riviertjes.

ik hou jullie op de hoogte!

  • 15 Januari 2015 - 15:50

    Mieke:

    Fijn dat we weer mee mogen dromen!

  • 09 Februari 2015 - 11:44

    Mama:

    Echt stoer hoor!

  • 09 Februari 2015 - 13:09

    Peter:

    Lieve meid doe alsjeblieft voorzichtig en geniet vooral van het zicht vooruit.......
    Dus niet te veel omkijken want dan gebeuren er ongelukken ;-)
    Heel veel plezier!

  • 09 Februari 2015 - 15:29

    Gerda Van Triest:

    Succes/ sterkte met wachten tot het moment van vertrek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andrea

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 45800

Voorgaande reizen:

13 Juni 2015 - 05 Juli 2015

There and Back again

04 Augustus 2012 - 28 Augustus 2012

Where are you from? Paises Bajos........

17 April 2010 - 07 Mei 2010

Gescheiden wegen

20 September 2009 - 15 Oktober 2009

43,2 kilo rijst

03 Mei 2007 - 01 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: