Regen, onweer, en andere ongein - Reisverslag uit Amritsar, India van Andrea - WaarBenJij.nu Regen, onweer, en andere ongein - Reisverslag uit Amritsar, India van Andrea - WaarBenJij.nu

Regen, onweer, en andere ongein

Blijf op de hoogte en volg Andrea

15 Juni 2015 | India, Amritsar

Hoe kun je je vakantie nou goed beginnen?
Luie stoel, heldere lucht, azuurblauwe zee, parelwit strand, en een cocktail in de hand.

................ Wat....... Is er dan in boeddha's naam fout gegaan?????

Bij aankomst in New Delhi: regen, onweer, rukwinden, overstromingen en geen zon aan de hemel te vinden en slechts 48 graden

Maar ja dat kan de pret niet drukken! Zondag ochtend lekker de bazaar over geweest. Heerlijke chai T gedronken bij een mini T tentje. Geluncht in een rooftop restaurant (toch een beetje roofgarden) met medereizigers.
Ti's een gezellige groep

Smiddags in de trein naar Amristar. 1 ste klas met airco! Feest!! Dachten we...... Sodeju wat was dat daar kkkoud!! We zaten allemaal met onze motor jas aan om het warm te krijgen

Aankomst Amristar was savonds laat in de regen en onweer. Maar ach het biertje was koud en lekker.

Vandaag de eerste echte vakantie dag! Vandaag de Royal Enfield!!! Wat een heerlijke motor is dat en wat een chaos in het verkeer. Als je er deel aan neemt zonder de bestuurder te zijn is het oprecht beangstigend. Als je er aan deelneemt als bestuurder valt dat enorm mee........... ;-)

Vanmiddag bij " de" gouden tempel geweest van het Sikh geloof. Indrukwekkend groot en druk. Volgend de stukken is het het drukste religieuze gebouw van India en kan me dat levendig voorstellen.

Nu weer zo op de motor op naar de Pakistaanse grenspost !

  • 15 Juni 2015 - 12:56

    Teddo:

    De eerste kilometers gemaakt en het vertrouwen gewonnen. Een top reis gewenst, en gezeten op de tuinstoel in een Friese achtertuin beeld ik me in dat je waarschijnlijk met een waterscooter beter uit de voeten had kunnen komen.


  • 15 Juni 2015 - 13:04

    Rick:

    Klinkt als het avontuur waar je op hoopte.
    De Enfield blijft voorlopig je beste vriend dus blij dat jullie het goed kunnen vinden samen.
    Kijk en geniet eerst met je eigen ogen en daarna door de zoeker van je camera, dan kunnen wij straks genieten van je verhalen met bijhorende foto's!
    Lof joe

  • 15 Juni 2015 - 14:04

    Liesbeth N.:

    Wat klinkt dat gaaf!!! Ik zit hier in m'n saaie kantoor in Den Haag en lees met veel plezier jouw avontuur (oja, maar ik ben eigenlijk natuurlijk heel hard aan het werk.....). Hoewel ik je niet benijd vwb het weer : )). Veel plezier verder en maak vooral veel foto's!

  • 15 Juni 2015 - 17:01

    Bianca:

    Ik was in je verhaal nog even blijven hangen bij slechts 48 graden... en maar hopen dat dat een typefoutje was. Ik kan me daar niets bij voorstellen, 48 graden. Maar goed, met motorjacks in een trein zitten is ook weer een aparte ervaring.
    Zijn jullie al een bekijks als groep?
    Dikke knuf!

  • 15 Juni 2015 - 20:23

    Anja:

    It's better to have the rain in the beginning than in the end! Think positive and enjoy, anyway..... the tea is tasty and the beer is cold! Big big hug!

  • 15 Juni 2015 - 21:38

    Alexandra:

    Heeeeeerlijk om mee te mogen reizen op deze manier. Fijn dat ik het verkeer niet hoef te zien en dat jij je prima redt!

    Veel plezier xxx

  • 16 Juni 2015 - 11:29

    Mam:

    Fijn dat je vertrouwd bent met de motor! En nu kom je toch nog bij de Dalai Lama, geweldig voor je. Liefs mam

  • 16 Juni 2015 - 19:54

    Mieke Peters:

    Heerlijk dat we weer mogen meegenieten....en even het weerbericht van hier:
    af en toe de zon, lekker genoeg om buiten te zitten, overwegend droog, beetje wind....
    Ik zeg; qua weer staan we 1-0 voor, maar qua avontuur loop ik hier met minstens 10 punten achter!!
    Hoewel; ik had wel 2 mara's in te tuin, ook exotisch. Stuur, broem en geniet ze!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andrea

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 45819

Voorgaande reizen:

13 Juni 2015 - 05 Juli 2015

There and Back again

04 Augustus 2012 - 28 Augustus 2012

Where are you from? Paises Bajos........

17 April 2010 - 07 Mei 2010

Gescheiden wegen

20 September 2009 - 15 Oktober 2009

43,2 kilo rijst

03 Mei 2007 - 01 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: