Een beetje te gek deel 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu Een beetje te gek deel 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu

Een beetje te gek deel 2

Door: Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

17 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Nou de vakantie is amper begonnen en al weer voor bij.

In de auto naar Brussel ( toen we er 15 minuten vandaan waren ) hoorde we op Antwerpen radio dat het Belgische luchtruim tot zaterdag 10.00 uur dicht zou zijn. Balen dus. Maar toch met goede moed naar het hotel. Daar aangekomen en ingechecked. Toen het internet op. Via via heb ik het telefoonnummer gevonden van KLM Belgie.
Met KLM gebeld en die gaven aan dat de vlucht van Brussel naar Amsterdam inderdaad geannuleerd was en dat de beste optie was om naar Schiphol te gaan zaterdag ochtend.

Een vriend van Rick zou aankomen met de trein uit Londen in Brussel. Dus dat was mijn taxi terug naar huis.
Samen met Bianca en Peter een leuke wandeltocht gemaakt en zelfs nog Janneke Pis gezien..... Ja ja het beeld is er ook in een vrouwelijke vorm.

Lekker gegeten en met Rick gebeld. Die zou om 21.00 uur in Brussel zijn en om 21.30 uur komt Colin aan.

Maar de ellende is nog niet voorbij. Vlak voor 21.00 uur een telefoontje van Rick. Hij heeft een aanrijding gehad midden in Brussel met ja ja jullie geloven het nooit een Vuilnisauto!!!!!!!!!!!!!!!
Wat kan er nog meer fout gaan denk je dan...... nou ga er maar voor zitten want het verhaal is nog niet voorbij.
Na een heel gedoe met de vuilnisman die het er niet mee eens was dat hij fout was en Rick de schuld in zijn schoenen probeerde te schuiven is de politie er maar bij gekomen en heeft alls tot nu opgelost.
Ondertussen hebben wij ( Bib Peter en Ik ) Colin opgehaald op het station. Toen naar het hotel gereden en gewacht op Rick.
Na met ons allen wat gedronken te hebben op weg terug naar Arnhem. Na een lange rit eindelijk thuis.....

Maar de spanning in de auto was te snijden..... op het journaal van 01.00 uur werd er al aangegeven dat er ook morgenochtend geen vluchten zouden zijn. Thuis internet aan geslingerd en inderdaad... ALLES gecanceled tot in elk geval morgen middag ( zaterdag )
Geen India dus voorlopig en voor Rick geen USA.
Nu dood moe, sjagarijnig en erg teleurgesteld maar slapen en hopen dat er morgen of zondag toch nog een vlucht is de goede richtingen op gaan.
Wat is de kans dat je dit overkomt als je al een jaar bezig bent met plannen en in Rick zijn geval 2 jaar plannen.

Ik hou jullie op de hoogte em ik hoop vanaf nu met alleen maar goed nieuws.

Andrea

• 17 April 2010 - 00:08

RICK:

Hoi Sweetie, ooit komen we vast wel weer ergens in de wereld, maar niet in de nabije toekomst en zeker niet op de tijd dat we zouden vertrekken.
    Ergens in de verre toekomst is dit een leuk verhaal om te vertellen, maar tot die tijd niet te veel over na denken!

Kus

• 17 April 2010 - 06:19

Mam En Ingrid:

Kl... allemaal .Eerst maar lekker uitrusten en ondanks alles gaat de zon voor jullie toch wel weer schijnen. Heel veel liefs.

• 17 April 2010 - 09:12

Vera:

Wat een teleurstelling!
    Sterkte.
    Vera

• 17 April 2010 - 09:16

Pap En Mam:

Hoeveel pech kun je hebben, schrale troost,maar met jullie vele anderen. Vanmorgen om 6.15 zat ik in de kamer,om rond 7 uur ook mijn bijdrage te leveren aan jullie vertrek(oppassen bij Niels en Yvette) om 6.30 telefoon, hoi mam kruip maar weer in je bed. Ik had het toch liever anders gehad en was de brug over gereden. Nu maar hopen dat die wolk vlug overdrijft en jullie alsnog kunnen vertrekken. Liefs en een groet, voor allemaal, Henk en Liesbeth.

• 17 April 2010 - 10:41

Peter / Willemien:

Nou veel succes gewenst met duimen draaien allebei, hoe lang moet dit asgedoe nog doorgaan tot een van jullie het hoofddoel van de reis gaat mislopen?

groeten, peter/willemien