Op de fiets en in het vliegtuig - Reisverslag uit New Delhi, India van Andrea - WaarBenJij.nu Op de fiets en in het vliegtuig - Reisverslag uit New Delhi, India van Andrea - WaarBenJij.nu

Op de fiets en in het vliegtuig

Door: Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

06 Mei 2010 | India, New Delhi

De laatste dag in Incredible India is aangebroken.

Sinds mijn laatste verslag waar het een en ander meegemaakt. Savonds ben ik bij een ceremonie geweest aan de Ganges.... erg indrukwekkend. Tijdens de ceremonie verzamelen veel mensen zich hier. Ook veel koeien. Het laatste was een beetje een probleem. Een van de koeien ( eigenlijk een mega stier) had het voorzien op een van de sexy dames die er ook rondliepen. Alleen deze Klara zag de Bull niet staan. Bull ging helemaal door het lint. Dan is een stier best groot. Alle mensen renden weg of klommen op iets hoogs... Best spannend even. Maar goed, gered en geen kleerscheuren. De ceremonie was wel ineens afgelopen.

De dag erna naar een " Spa" geweest. hihiihihih best grappig. Maar de massage was super. Echt heerlijk.

In de trein van Varanasi naar Delhi deze keer niet de luxe van een coupe voor mij zelf maar ik deelde hem met een gezin. Mevrouw was een jurist bij de High Cort in New Delhi, ook de zoon was jurist en vader die geniette alleen maar. Het was erg gezellig.

Een van de dingen die ik misschien nog het meest beu ben van India is de continue twijfel of je stroom hebt. De regering heeft belooft om per 01-06-2010 er voor te zorgen dat heel India minimaal 18 uur stroom heeft per dag. Nu is dat ongeveer 8 uur. Soms erg lastig met het opladen van accuu`s van telefoon en camera en in de ochtend je kleding zoeken in een kamer zonder ramen.

EN!!!!!! ik heb het Hard Rock Cafe gevonden. Het zit in een heel groot luxe winkelcentrum. Alles met airco wat wel even een welkome afwisseling is.
En Hagen Dass............Eindelijk een ijsje!!!

Vanochtend op de fiets door oud Delhi geweest. Er gezellig met 6 nederlandse studenten. Het bedrijf is ook van een Nederlander. Echt super leuk om deel uit te maken van het verkeer ipv er alleen maar doorheen te gaan in een tuktuk of riksja.

Vannacht om 0.50 uur vertrekt het vliegtuig als het goed is... ik hoorde hier al dat Londen en de vliegvelden in Ierland al weer dicht zitten door weer een vulkaanuitbarsting in IJsland.

Tot snel weer in Nederland

  • 06 Mei 2010 - 05:55

    Rick:

    joepie nu ben ik het eerste met een reactie.
    Hmm dat drankje sla ik maar even over, hoewel het normaal wel een favoriet is!
    Een hamburger en een ijsje, dat is nog eens een goed afsluiting van je vakantie.
    Ik kan geen Hamburgers meer zien en zou niet vies zijn van een goede curry, dus dat is een verschil tussen India en de USA!
    nog zo'n 24 uur en dan ben je weer thuis, best een erg lekker idee.
    Kus en tot "zo"
    rick

  • 06 Mei 2010 - 06:54

    Mama:

    Hoi
    En....heb je nog op de fietsbel gebeld tijdens het fietsen? Leuk dat je echte Indiase dingen meegemaakt hebt.
    Een hele goeie reis terug.
    Liefs van mij!

  • 06 Mei 2010 - 07:48

    Bianca:

    Joepie, mijn vriendinnetje komt weer thuis!!!
    Goede reis
    Kus, Bianca

  • 06 Mei 2010 - 11:46

    Jo (uit Den Helder):

    Eindelijk eens alles achter elkaar gelezen, wat een avonturen en een indrukken. Heel erg mooi om het toch zo een beetje te delen. Zal Bert even de link toe sturen, als hij zich verveelt tijdens de koffiepauze op zijn werk, kan hij gaan lezen. Bert wil ook naar India, ik misschien! Heb nog wel een vraag: wat zijn 'Kashmir frietjes'? Is dat anders als onze Hollandse friet of de Belgische patattekes? Ben benieuwd!

    Goede terugreis toegewenst, groetjes, Jo

  • 06 Mei 2010 - 13:17

    Peter:

    Dat klopt idd niet. Die Cock moet bij de warme dranken staan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Andrea

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 45965

Voorgaande reizen:

13 Juni 2015 - 05 Juli 2015

There and Back again

04 Augustus 2012 - 28 Augustus 2012

Where are you from? Paises Bajos........

17 April 2010 - 07 Mei 2010

Gescheiden wegen

20 September 2009 - 15 Oktober 2009

43,2 kilo rijst

03 Mei 2007 - 01 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: