Hoop of geen hoop, dat is de vraag. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu Hoop of geen hoop, dat is de vraag. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu

Hoop of geen hoop, dat is de vraag.

Door: Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

17 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Tja,
Helemaal voorbereid op een rustige vakantie. Helemaal alleen met mezelf.

Nu in een vol huis met 4 mannen en net terug van een avondje bioscoop.
Even een korte update.
Zoals jullie misschien al hebben gehoord is het luchtruim boven Noord Europa nog steeds dicht en blijft dat ook nog wel even zo. Wel hebben we inmiddels nieuwe tickets voor aankomende dinsdagochtend. Maar dan moeten ze wel kunnen en mogen vliegen.
Zo niet zien we dan wel weer........

Bij mij heerst wel het gevoel dat als ik dinsdag niet kan gaan dat ik het een jaar ofzo uitstel. De tijd gaat dan te kort worden om alles te doen wat ik wil. Maar niets zo veranderlijk als een mens en denk ik daar dinsdag heel anders over.

Jullie horen het wel weer. Als we nou allemaal heel hard gaan blazen komt het misschien wel goed.

Groet
Andrea

  • 18 April 2010 - 17:36

    Remke & Alexandra:

    Lieve Dre, we duimen ons suf voor jullie en volgen elk nieuws op de voet!
    Veel plezier in Amsterdam morgen, lfs

  • 20 April 2010 - 20:08

    Mieke:

    Bonsoir tout le monde!!
    Ik wacht in spanning je eerste bericht af, morgenavond weer kijken.
    Rick is gelukkig ook aan zijn vakantie begonnen.
    Nu echt genieten!!

  • 20 April 2010 - 20:53

    Peter:

    Zoooo blij dat je na 530 km autorijden bent vertrokken van Schiphol! Misschien de volgende keer maar niet over Brussel rijden. :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Andrea

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 45862

Voorgaande reizen:

13 Juni 2015 - 05 Juli 2015

There and Back again

04 Augustus 2012 - 28 Augustus 2012

Where are you from? Paises Bajos........

17 April 2010 - 07 Mei 2010

Gescheiden wegen

20 September 2009 - 15 Oktober 2009

43,2 kilo rijst

03 Mei 2007 - 01 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: