Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Door: Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

31 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Nog 17 dagen, 17 nachten slapen, waarvan 14met Rick, 3 presentaties geven, 1 SITA afvaldag, 1 weekeindje Ardennen, 9 dagen werken, 1 nationale secretaressedag, 1 dag naar de sauna, 1 prik halen, 1 ziekenhuisbezoek, 1 dag in Brussel,....... ja ja het aftellen is echt begonnen.

Alle formulieren ingevuld, visum binnen, en de plannen beginnen ook wat meer vorm te krijgen.
Ik kom aan in Delhi waar ik een hotel heb geregeld die me ook ophalen van het vliegveld. Het hotel heet de Smyle-Inn dus dat kan niet mis gaan.

Daarna wil ik op maandag met de nachttrein naar Varanasi. Hier ga ik naar de Ganges en hoop een crematie ritueel mee te maken.

Daarna met de trein naar Agra. Op bezoek bij de Taj Mahal. In die periode is het volle maan en dan is de Taj ook snachts geopend. Dat moet erg indrukwekkend zijn.

Vanaf Agra wil ik helemaal naar het noorden naar de Himalaya. Hoe en wat ga ik daar bekijken omdat het vooral met het weer en met de onrust in Kashmir te maken heeft.

Ik hou jullie op de hoogte en zal ook aangeven waar en wanneer ik waar ben.

Groet

Andrea

• 31 Maart 2010 - 19:33

Kitty:

Hey lieverd,

Spannend hoor..... leuk om nu al mee te kunnen genieten van de voor pret...

xxx

• 31 Maart 2010 - 22:50

Peet:

Heb je vakantie, ga je op zoek naar een crematie! Tssss, als het met bbq'en te maken heeft is je ook nix te dol! Hahahahaha

• 03 April 2010 - 17:58

Mama:

Leuke reactie van Peet.
    Ik wens jou een fantastische vakantie toe. Ik pas wel op jullie huis.De rugzak staat al klaar en mooi weer heb je in ieder geval, volgens mij een graag of 30. XXX

• 04 April 2010 - 16:56

Gerjan:

Alles jullie weer Kip willen heb ik hier een tip voor Rick, www.kfc.com, en voor Andrea vrees ik het ergste!! Goeie reis en veul plezier!

• 09 April 2010 - 09:43

Rick:

Ehmm Gerjan, ik hoop dat we wat beters kunnen vinden dan KFC.
    Maar als ik jou opmerking combineer met die van de rest, dan wordt het kip van de BBQ, die al klaar staat in mijn rugzak en als ik die op eet heb ik een spannende vakantie???

Ik ga geen reis dagboek bij houden op internet, hebben jullie ook een beetje vakantie gevoel!

• 13 April 2010 - 08:55

Liesbeth Noor:

Heeeeeeeel veeeeeeel plezier allebei!!