Nieuwe plannen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu Nieuwe plannen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu

Nieuwe plannen

Door: Andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea

26 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal.

We hebben weer nieuwe plannen voor een nieuwe reis.
Door wat inspiratieproblemen over de naam van het verslag nu pas het eerste bericht.

Over 39 dagen is het zo ver. We gaan weer op pad. Deze keer voor een deel nieuw als bestemming en voor een deel bekend.
Hierbij de plannen tot zo ver: op zaterdag 4 augustus vliegen we eerst naar Philadelphia waar we een tussen stop hebben van 5,5 uur. We open dan snel even naar het Hard Rock café te kunnen voor de lunch/diner. Daarna vliegen we door naar Cancun in Mexico. Daar rijden we de volgende dag naar Guatemala naar Tikal.

Vanaf daar terug richting Belize en via een omweg terug naar Cancun.
Vanaf Cancun vliegen we naar Orlando in de USA.
Hier komen er wat vrienden bij en verblijven we de laatste week in Orlando.

Zoals je ziet wilde plannen genoeg.

Nu nog eerst de laatste dingen regelen zoals internationaal rijbewijs halen, reisapotheek aanvullen, zonnenbankje tegen het verbranden, dromen van al het moois dat we waarschijnlijk gaan zien. Zoals je begrijpt kunnen we ons hier erg druk mee houden......

Binnenkort meer......

• 26 Juni 2012 - 21:46

Alexandra:

Topverslag, prima naam, ik ben alweer helemaal klaar voor de komende verslagen!

• 27 Juni 2012 - 13:51

Mama :

Ja ja, maak ons maar weer lekker jaloers.