We zijn er - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Andrea - WaarBenJij.nu We zijn er - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Andrea - WaarBenJij.nu

We zijn er

Door: Rick en Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

05 Mei 2007 | Verenigde Staten, Chicago

Ja Ja we zijn er. Alles is goed gegaan, bagage aanwezig, imigratie heeft ons toegelaten, douane heeft onze koffers met rust gelaten, en al met al heeft het maar 45 minuten geduurd om het land binnen te komen. (wij hielden rekening met 4 uur)
Gisteravond wezen uiteten en de eerste ervaring is erg positief maar...... wat ze zeggen van de amerikanen..... alles is erg GROOT.We hebben met ons 4en (Cris, zijn zus Cortney en wij tweetjes)1 voorgerecht gedeeld en het was nog steeds veel. Daarna een hamburger....!!!!! enorm maar wel erg lekker.
Vroeg naar bed om de jetleg te verliezen.

Het is inmiddels zaterdag 08.00 uur en de eerste 2 koppen koffie zitten erin en het weer is zwaar bewolkt. Het huis van Cris is zoals je ze ziet op de tv: Groot, alles van hout en een enorme tuin zonder schuttingen. Zo heb je een erg wijd uitzicht.

Vandaag gaan we naar het centrum van Chicago waar een Mexicaanse parade is en veel muziek en eten enzo.

Veel zin in nu we weer energie hebben.

Tot Snel