Sunset blvd en evacuatie C4 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Andrea - WaarBenJij.nu Sunset blvd en evacuatie C4 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Andrea - WaarBenJij.nu

Sunset blvd en evacuatie C4

Door: Rick en Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

26 Mei 2007 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gister ochtend zijn de jongens en Tracy naar c 4 gegaan en ik lekker in de auto LA verkennen. Het is best een leuke stad al zijn er een hoop gedeeltes waar je als tourist (of vrouw alleen) liever niet uit de auto stapt. Dat dus ook maar niet gedaan.

Sunset boulevard is een van de hoofdaderen van LA. Afgezien van de diverse 5 baans snelwegen die dwars door de stad heen lopen, zijn die wegen het leukst om een idee te krijgen van de stad. Zo ook mijn rit op Sunset. Hij begint aan de ene kant van de stad helemaal tot de andere kant en loopt van arm naar rijk, tot heel erg rijk. Voor een "ontwikkeld" land als de USA viel mij op de de verschillen heel erg groot zijn. Aan de ene kant "sloppenwijken"(niet echt zoals in Afrika ofzo , maar heel erg arm) Aan de andere kant de Hills van Berverly. Dat laatste gedeelte ben ik nog niet geweest dat komt vandaag.

Lekker een broodje gegeten en weer een donut (sorry mam)

S`middags op zoek gegaan naar mijn werderhelft. Die stond in de rij voor een handtekening van een van de hoofdfiguren in SW.(3 uur!!! en dat was kort, vorige keer was de rij 12 uur!!????)
Wat mij opvalt is dat het allemaal wel erg gezellig is onder elkaar. Geen strijd, geen jalouzie, alleen maar erg gezellig. Na 3 uur eindelijk de handtekening. Het was toen ongeveer 18.00 uur. Om 19.30 uur begon de officiele opening ceremonie van C4. En je raad het al weer in de rij staan.

Maar goed. De opening was erg leuk. Het was een hal met ongeveer 7000 mensen erin en alle acteurs die stonden op het podium. Op een gegeven moment komt Cris naar ons toe met de vraag of hij mijn telefoon lenen mocht, zo gezegd zo gedaan. Toen hij terug kwam zei hij tegen ons dat we NU!!! weg moesten. Op dat moment nog geen idee waarom. Toen we de hal uit liepen (tijdens de ceremonie) werd het duidelijk.

Het hele congres gebouw was inmiddels al ge eveacueerd en de EOD (explosieve opruimings dienst) rende door het gebouw heen. Dit was allemaal erg raar en onwerkelijk. Het was net als in de film. Je werd via de nooddeuren naar buiten geleid.

Achteraf was er nix aan de hand en had iemand gewoon zijn tas vergeten buiten op straat. Maar goed je hebt er wel weer een leuk vakantie verhaal bij.

Ruud: In de nationale parken struikel je over de eekhoorntjes en de vogels. De ene nog brutaler dan de ander en erg verpest door de touristen. De Red Tail Hawk (ook wel de chickenhawk genoemt) zie je hier ook erg veel vliegen. Die zijn hier erg belangrijk om de muizenpopulatie in bedwang te houden. We hebben aardig wat foto`s gemaakt op de gewone camera van de vogels die wij hebben gezien. Wat wel erg jammer was is dat we in Death valley een echte Roadrunner hebben gezien maat tegen de tijd dat we de camera hadden was hij alweer weg. Het was wel een erg leuk beest en miep miep is echt het geluid dat hij maakt.
In de steden zie je alleen maar mussen en meeuwen.
Tot later

  • 28 Mei 2007 - 14:05

    Mam En Ingrid:

    Hallo jongens,hoe is het ermee?Jij bent helemaal in je element Rick? Het is wel allemaal een enorm gebeuren zeg!Nou geniet er maar van.
    Hoe bevalt L.A.verder.Genoeg te ontdekken denk ik.
    Mijn email doet het niet, maar gelukkig stonden jullie bij Favorieten.
    Ik heb vanmorgen mijn eerste markt-plaats aankoop gedaan.Gekeken op de website voor kinderstoelen in Arnhem en er was er ééntje te koop bij mij tegenover in de Landbouwstraat.
    Vanmorgen daar gekeken en meteen gekocht en mee naar huis genomen.
    Leuk hoor zo'n computer.
    Nou het schiet op voor jullie.
    Nog veel plezier de laatste dagen en tot
    de volgende keer.
    Doei doei

  • 29 Mei 2007 - 17:09

    Remko:

    Volgens mij is het een zeer geslaagde reis tot nu toe. Ik hoop dat jullie nog even genieten van alles daar. Wanneer komen jullie nu precies terug? Als dat in het weekend is, moet ik jullie dan ophalen of hebben jullie al vervoer?

  • 30 Mei 2007 - 18:29

    Pap En Mam:

    Wat zijn jullie aan het genieten. Je zal het onder hand ook wel een beetje moe zijn, al die indrukken en zoveel te doen en te zien, geen tijd om te verwerken. We kijken er naar uit dat jullie weer thuis zijn, dan kunnen we jullie verhalen uit je eigen mond horen en ook alle foto's erbij. Nog een keer genieten. Tot gauw. Pap en Mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Andrea

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 45965

Voorgaande reizen:

13 Juni 2015 - 05 Juli 2015

There and Back again

04 Augustus 2012 - 28 Augustus 2012

Where are you from? Paises Bajos........

17 April 2010 - 07 Mei 2010

Gescheiden wegen

20 September 2009 - 15 Oktober 2009

43,2 kilo rijst

03 Mei 2007 - 01 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: