De laatste dag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Andrea - WaarBenJij.nu De laatste dag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Andrea - WaarBenJij.nu

De laatste dag

Door: Rick en Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

31 Mei 2007 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag is de laatste dag in de VS, we kijken er erg naar uit om naar ons kikkerlandje te gaan.
We hebben het erg naar ons zin gehad, maar elke dag 3x uiteten, gaat vervelen (ja echt!)
We hebben beide ook het idee een beetje gegroeid te zijn de afgelopen weken. Maar daar gaan we in Nederland weer aan werken. Dus Bib,......
Maar nu zijn er meer dingen die we gemist hebben, namelijk jullie, familie, vrienden en buren.

En lang leven de lage dollar hebben we ons vakantie budget niet overschreden, dus we willen jullie graag uitnodigen voor zondag middag 17 juni, waar we jullie onze verhalen kunnen vertellen, en natuurlijk de foto’s kunnen tonen. Vanaf een uurtje of 3 bij ons thuis.

Na wat commentaar de eerste dagen over of we misschien een culinaire reis hadden geboekt, hebben we besloten het in een Amerikaanse stijl te doen, dus niet dat jullie je eigen eten mee moeten nemen, maar wij slepen een koffer met etenswaren mee hiervandaan.

We hopen dan ook alle foto`s klaar te hebben (nee niet ontwikkeld maar uitgezocht). We hopen op mooi weer maar ja dat weet je in Nederland natuurlijk nooit.
Als je het leuk vindt om te komen laat het ons dan even voor zaterdag 9 juni weten. Dan kunnen we er rekening mee houden wat betreft de boodschappen. Het is hier nu 17.00 uur en over 11 uur gaat ons vliegtuig. Nu eerst even alles weer inpakken en dan eten en dan.... vroeg slapen. De volgende keer dat jullie weer wat van mij horen, zijn we weer gewoon in Nederland. Home sweet home.

• 31 Mei 2007 - 00:21

Peter En Bib:

Hé bikkels, goeie reis terug alvast! En als je heel veel meeneemt op de retourvlucht moet je maar bellen, halen we je wel af. Wat betreft groeien... wij hebben ook al last van groeizaam weer! :-)
    Leuk dat jullie straks weer hier zijn, we begonnen jullie al een beetje te missen. CU!

• 31 Mei 2007 - 04:02

Mam En Ingrid:

Hoi
    Hartstikke fijn dat het allemaal goed is gegaan.Ons kikkerlandje is zo slecht nog niet hè om in te wonen.
    Heel gezellig zondag 17 juni.
    Ik verheug me erop jullie weer te zien.
    Goeie reis en welkom home
    mam en Ingrid

• 31 Mei 2007 - 07:34

Yvette:

Wat zijn die weken snel gegaan ! Natuurlijk zijn we erbij op die Amerikaanse zondag. We willen alles horen en foto's zien! Goede reis en gelukkig tot snel ! Dikke kus van jullie zus ( en de rest ).

• 31 Mei 2007 - 09:03

Rick:

He luitjes, fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad en ja: na een tijdje ga weer terugverlangen naar huis he? Ik heb idd geval met plezier jullie regelmatige en secure verslaglegging gelezen.
    Ach en met dat groeien: je kan ook van Schiphol naar huis lopen, haha. Nee laten we dat jullie maar niet aan doen.

Op de 17e kom ik ook graag een kijkje nemen; Leuk om jullie weer even te zien en de smakelijke verhalen aan te horen.

groetjes, Rick

• 31 Mei 2007 - 12:27

Astrid Nagel:

Home sweet home ! Andrea en Rick, welkom thuis !! Na 4 weken omzwervingen in de VS, verlangen jullie toch naar jullie eigen huissie en medeburgers. Zo is `t maar net, eigen haard is goud waard. In ons kikkerlandje ziet `t er momenteel wat grijsjes uit. In Arnhem wat spatjes hier en daar, dus best uit te houden. In het weekend is het zonniger, warmer, dus mooi tuinweer.
    3x per dag uit eten met de normen in de VS, daar krijg ik bij `t lezen daarvan al een vol gevoel. Maar ja, jullie hoefden dat toch niet te doen. Op zondag 17 juni kan ik er niet bij zijn, heel jammer ! Had graag jullie verhalen gehoord, maar ik wil jullie dan graag een andere keer bezoeken en onder het genot van een kopje hollandse koffie jullie foto`s e.d. bekijken. We spreken nog wel af. Zaterdag 16 juni ga ik op vakantie, fietsen in het Altmúhltal in zuid-oost Duitsland. Omgeving Passau zo ongeveer. Neem twee mannen van de club mee en hoop verder op gezellige KRAS-genoten. De 23-ste kom ik weer terug. Dus lieve beiden, tot ziens, een goede vliegreis en dit zullen jullie wel lezen aan jullie eigen tafel. Dag, jullie hebben alles boeiend verteld, complimenten !! Doei, groetjes van tante Astrid.

• 01 Juni 2007 - 16:27

Tom:

Hee Rick en Dre

Jullie foto's en verhalen zien er allemaal erg indrukwekkend en gaaf uit, jullie zullen vast een vakantie hebben om nooit, maar dan ook nooit meer te vergeten.

Leuk dat jullie 'n roadrunner hebben gezien, ik wist niet eens dat die beesten echt bestonden! :P

Ik weet niet zeker of ik 17 juni kan komen ivm werk, maar ik zal vast nog wel wat verhalen horen. ;-)

Groetjes!