En weer terug in San Fransisco - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Andrea - WaarBenJij.nu En weer terug in San Fransisco - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Andrea - WaarBenJij.nu

En weer terug in San Fransisco

Door: Rick en Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

22 Mei 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na een heerlijke wandeling en een uitstekende lunch op een unieke plek zijn we terug gegaan naar het hotel. Op de weg terug van de wandeling zagen we een bioscoop dus: Naar Shrek III. Erg grappig, niet alleen de film, ook de amerikanen. Weer de enorme bekers met Cola en nu ook enorme zakken met popcorn. Wij hebben het maar samen gedeeld.

Daarna gegeten in een brouwerij van het plaatselijke bier. MMMMMM lekker. Gelukkig was het om de hoek van het hotel, hoeften we niet zo ver te kruipen. hahahahha

Vanochtend betijds opgestaan en terug onderweg naar SF.

Na een heerlijke lunch op een steen aan Lucasvalley road( ja ja de weg waar G. Lucas woont.Voor de leken: = de producent/regiseur van Starwars ) weer terug in San Fransisco.
Vanavond wat eten in Chinatown en daarna naar Twin Peaks. Dat is een lokatie op een van de bergen waar SF tussen cq opligt en daar kun je savonds over heel SF kijken.

Morgenochtend naar Highway 1. Een "snelweg" ( je mag er waarschijnlijk maar 45 mijlen per uur (= 67,5km / uur)helemaal langs de kust opweg naar LA.

Peter, Bianca: Bedankt voor de cd maar we hebben na 3 weken Johnnie Cash, B. Springsteen, ect. maar even een andere cd gekocht.

De tijd gaat snel. Nog maar 1,5 week en dan alweer naar huis. Al hebben we allebij wel het idee dat we al maanden weg zijn.
Soms vragen we ons af of Amerika een land is waar we zouden kunnen wonen en leven. Het antwoord is : Nee. Waarom? de mensen zijn erg aardig, het land is schitterend, maar waarom niet?
Het gevoel dat je hier krijgt dat je nix te vertellen hebt. Als de regering iets wil, doen ze het toch wel. Een beetje het gevoel: Big Brother is watching you. De politie, bewaking, ect is dood serieus, geen ruimte voor een grapje geen ruimte voor een eventuele discussie.
Op veel plaatsen waar je bent hangen cameras en wordt er gewaarschuwd dat je gefilmd wordt en dat je stem wordt opgenomen. Erg raar.

Maar goed dit was het voor nu.

Tot morgen

• 22 Mei 2007 - 07:02

Bianca En Peter:

Haha, we hadden ook niet verwacht dat jullie de cd ook echt grijs zouden draaien!! Echt gaaf die uitzichten, als we al die foto's willen bekijken zijn we wel een avondje bezig, denk ik! Dikke KUS!

• 22 Mei 2007 - 08:03

Rick:

Haha, mooie boom! Hmm... nog 1,5 week. Geniet er nog van.

gr. Rick

• 22 Mei 2007 - 13:26

Peter:

Wat betreft die cd, het is een rewrtitable cd, kun je er je eigen illegale downloads opzetten,hahaha. Wel erg mooie natuur in dat maffe Amerika!

• 22 Mei 2007 - 18:58

Remko:

De uitzichten zijn inderdaad erg mooi. Hebben jullie heimwee dat je na 65 % van de tijd alweer begint te denken aan thuis. Ik zou nog gewoon door genieten tot het einde en Nederland blijft in die tijd nog wel drijven.