Highway One en San Luis Obispo - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van Andrea - WaarBenJij.nu Highway One en San Luis Obispo - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van Andrea - WaarBenJij.nu

Highway One en San Luis Obispo

Door: Rick en Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

23 Mei 2007 | Verenigde Staten, San Luis Obispo

Na een hele dag slingerweggetjes, op en
neers en weer een fanastisch uitzicht, zitten we in een sleesie hostel met (ik ben bang niet echt schone)stapelbedden en we zijn erg moe. Morgen het laatste stukje naar LA. Dan 5 dagen rust voor mij en voor Rick ....C4.
Morgenavond of donderdag zal ik weer wat meer neer typen maar nu even niet meer de energie.

Tot dan en voor jullie een fijne dag en voor ons welterusten

• 23 Mei 2007 - 05:31

Peter:

Dank voor jullie grote discipline bij dit logboek, al best lastig zijn om tijdens een reis steeds "even" met laptop etc in de weer te zijn.
    Wat vinden jullie nou het mooiste plaatsje langs highway 1?

• 23 Mei 2007 - 06:35

Mam En Ingrid:

Als je dit leest hebben jullie lekker en goed geslapen hoop ik.Het is best een hele klus om elke dag al jullie bevindingen neer te schrijven.We genieten er wel van maar jezelf lekker rust gunnen is net zo belangrijk.
    Wat betekent C4?
    Liefs mam en Ingrid

• 23 Mei 2007 - 07:21

Rick:

Kaboem?
    No Rico!

Haha. Ik zou ook moe worden van een hele dag whiskeykoers. Slaap lekker en tot gauw!

groetjes,

Rick

• 23 Mei 2007 - 20:23

Monique:

sinds gisteren kan ik meegenieten van jullie geweldige reis en mooie foto's.
    Veel plezier nog voor de laatste dagen.
    groetjes van monique

• 24 Mei 2007 - 09:18

Liesbeth N:

Hee moppies, dat ziet er allemaal erg mooi uit! Goed dat je ff een mailtje stuurde, want ik ben hier zo met mezelf bezig dat ik jullie weblog glad vergeten was. best jammer dta het niet een aantrekkelijk woonland is he, de naturu is echt geweldig en het is er zo lekker ruim! Veel plezier nog!

Liesbeth