Celebation 4 en heel veel t shirts - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Andrea - WaarBenJij.nu Celebation 4 en heel veel t shirts - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Andrea - WaarBenJij.nu

Celebation 4 en heel veel t shirts

Door: Rick en Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

25 Mei 2007 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zo, na een paar toch weer hectische dagen nu even een dagje rust. Rick is naar C4 (de starwars beurs. Gister zijn we daar samen geweest. Oke , stel je voor de rijnhal x 4 en een rij er totaal omheen met mensen om er binnen te komen. hahaha erg grappig.

Om 12.00 uur gingen de deuren open en het duurde toen nog ongeveer 30 min voordat we binnen waren. Gister was alleen voor de leden van de fanclub dus het was rustig (ong 10.000 mensen) vandaag worden er 30.000 mensen verwacht. Al een hoop acteurs gezien.
Cris( de vriend uit Chicago) heeft een film gemaakt over starwars en vooral over de starwars fans. Daar heeft hij en zijn zus heel veel geld ingestoken (ong $50.000 ) Dus gisteravond met de hele ploeg 1000 gratis t shirts uitgedeeld en we waren vip`s op een feest en daar vooral met heel veel mensen gesproken en tshirts verkocht en de dvd`s.

Heel erg leuk om te zien hoeveel passie de fans hebben.
Het weer valt hier een beetje tegen, het is ongeveer 20 graden en er staat een koele wind. Maar goed dan maar niet naar het strand.
Vandaag ga ik eens kijken hoe de rijke lui wonen in Berverly Hills en er is hier ergens een mal (een overdekt winkelscentrum) waar de winkels alleen open zijn op reservering. (misschien kom ik nog wat celebs tegen???!!!)
Nu eerst even een ontbijtje

Tot later

• 26 Mei 2007 - 08:59

Ans En Ruud:

Zo te zien genieten jullie wel hebben jullie ook nog gekeken naar het wild in de parken? Mijn belangstelling gaat meer uit naar de gevleugelde vrienden ik hoop van jullie wat te horen.Veel plezier en groetjes.
    Ruud

• 29 Mei 2007 - 09:56

Mandy:

Leuke reis tot nu toe zolas ik het kan lezen. Er is hier op het nieus ook aandacht aan de star wars conventie gegeven met wat beelden. Zag er goed uit. Geniet er nog even van en tot volgende week