Gescheiden wegen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu Gescheiden wegen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu

Gescheiden wegen

Door: Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

02 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Nee, nee,nee, Rick en ik gaan niet scheiden!

Alleen voor de aankomende vakantie even. Rick had een jaar geleden het plan om met wat vrienden terug te gaan naar Amerika om alle Star Wars filmlokaties te bekijken.
Dus hij verlaat mij.
Daar Rick geen interesse heeft in India en ik wel is dit het perfecte moment.
Ik ga dus inderdaad helemaal alleen naar India.
Het ticket is inmiddels geboekt. Op dit moment ben ik bezig met het uitzoeken hoe ik moet komen waar ik heen wil.
Het plan is als volgt:
Op vrijdag ga ik samen met Bianca naar Brussel. Nog fff lekker shoppen en dan een hotel in. Daar ik om 04.30 uur op het vliegveld moet zijn leek ons dit wel een gezellig idee.
Vanaf Brussel vlieg ik eerst naar Amsterdam. Het lijkt een beetje omslachtig maar het scheelde €200.- op het ticket.
Als het goed is kom ik Rick nog tegen op Schiphol tijdens mijn transfer.
Daarna op naar New Delhi waar ik savonds om 23.00 uur aankom. Wat betreft de rest van de plannen ben ik nog druk mee bezig.
Wel weet ik dat ik vooral in het noorden van India blijf. De plaatsen die ik wil gaan zien zijn: Nieuw en Oud Delhi, Agra ( de Taj Mahal), Varanasi ( de heiliste plaats voor de Hindu) en ik wil op de thee bij de Dalai Lama in het uiterste noorden in Kashmir. Veel van de andere plannen hangen af van het weer en de veiligheid. Graag zou ik naar het basiskamp gaan van de K2 op 5600 meter maar de vraag is of ik kan komen ivm het weer. Dat is iets dat ik ter plekke wel zien.
Nu in het nieuwe jaar eerst een visum aanvragen en de laatste prikken halen.
Ik ga jullie weer zo goed en kwaad als het kan op de hoogte houden.
Tot snel weer

Andrea

• 02 Januari 2010 - 08:36

Rick:

Tja soms gaan die dingen zo!
    Ik moet wel erg "wennen" dat je alleen gaat, niemand om op terug te vallen, niemand om je te wijzen op de mogelijke zwarte kant van mensen.
    (voor een eventuele lezer, op vakantie vertrouwd Dre iedereen en ik niemand, dat vult elkaar aardig aan vind ik!)
    Maar ik vind het wel gaaf dat je het gaat doen, niet thuis "wachten" tot ik thuis kom, maar gewoon je eigen plan trekken.

Ik hou van je en ga met veel plezier je reis volgen. Kus, je mannetje

• 03 Januari 2010 - 11:27

Mam:

Hoi Andrea
    Ja, dat doe je dan even in je uppie.Duizenden doen het zo en het is heel "cool" van je, maar ik zal blij zijn als je gezond en vol veel goede ervaringen weer thuis bent.Dikke zoen vam mam