Een beetje te gek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu Een beetje te gek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu

Een beetje te gek

Door: Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

16 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Met een beetje spanning voor de vakantie is niets mis mee maar je kunt het ook te gek maken.

Alles is klaar, tas gepakt, laatste prik gehad, gister genoten op de Nationale Secretaresse dag, reisboeken uitgelezen, nieuwe boeken mee, papieren uitgezocht, hotel in Brussel gereserveerd, Taxi geregeld in Delhi, hotel gereserveerd in Delhi, maar nu komt het.......

Is er een vulkaan uitgebarsten op Ijsland en ALLE vluchten in noord Europa zijn gecancelled tot in elk geval vanavond 18.00 uur!!!!!!!

Een van de vrienden van Rick had als eerste een probleem. Hij zou vandaag met het vliegtuig vanaf London naar Amsterdam vliegen. Die kon gelukkig een trein boeken en die komt vanavond aan in Brussel.

Mijn vlucht vertrekt morgenochtend om 08.20 uur vanaf Brussel en Rick om 11.10 uur vanaf Schiphol.

Nu is het met zijn allen duimen dat we weg kunnen. We houden jullie op de hoogte van het wel en wee.

Andrea

• 16 April 2010 - 06:38

SITA Saskia:

Oh! Wat spannend allemaal! Ik hoop dat jullie gewoon op schema weg kunnen..... We leven met je mee!
    Veel plezier in Brussel!

groetjes Saskia

• 16 April 2010 - 06:39

Chrischi:

Fingers crossed that we all will get your flights....How are the chances for something like that to happen? I guess 3720 to 1.......

Have a good time Andrea!

Chrischi, Anja, Lea and Jan

• 16 April 2010 - 07:36

Mama En Ingrid:

Hoi
    Nou, oervervelend is deze bijzondere gebeurtenis wel.Ik hoop dat voor jullie alles nog op tijd kan vertrekken.Ik duim mee!
    XXX

• 16 April 2010 - 07:55

Peter:

Nee lekker... Ik moet er vanacht toch niet voor jandoedel uit hè! Hahaha

Komt wel goed schatje. Ik heb oostenwind besteld.

X

• 16 April 2010 - 08:34

Vera:

Tsjonge dat valt tegen!(zachtjes uigedrukt dan!)
    Sterkte en duimen maar. Misschien even een flinke voorjaarsstorm bestellen (voor deze ene keer dan)zodat die wolk wat sneller overdrijft!!
    X Vera

• 16 April 2010 - 12:24

Ruud:

Namens Ans beide veel plezier en wie weet trekt die stof wel de andere kant uit. Neem in ieder geval een spons en zemenlap mee, dan kun je de piloot helpen.