Incredible India - Reisverslag uit New Delhi, India van Andrea - WaarBenJij.nu Incredible India - Reisverslag uit New Delhi, India van Andrea - WaarBenJij.nu

Incredible India

Door: Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

21 April 2010 | India, New Delhi

Namaste,

Het is raar maar waar, IK BEN ER!!!!!
Na een vluchr van 8 uur die erg comfortabel was ( lees vliegtuig half vol en lekker de ruimte dus)goed aangekomen in het snikhete Delhi....
Incredible zo heet. Zwaarbewolkt maar dan wel 40 graden en het is hier 23.00 uur savonds.
Zo de eerste indruk is het redelijke vergelijkbaar met Indonesie maar dan een slagje erger... de gaten in de weg zijn groter, de autos toeteren nog meer, wat het stof betreft lijkt het of er een vulkaan is uigebarsten, de laksigheid van de Indiers is geweldig, en de geur....... Incredible India.
Vandaag eerst maar een beetje acclimatiseren en een telefoonkaart kopen. dan op weg naar het station om een ticket te boeken richting Varanasi. Ook hier hebben ze last van de vulkaanuitbarsting op Ijsland. Alles zit vol en treinen zijn vol....maar goed, we maken er het beste van.
Het eerste hotel is precies wat ik ervan verwachtte, heet, klein, stoffig maar wel vriendelijk.

Ik hou jullie op de hoogte

• 21 April 2010 - 07:08

Vera:

Wow, dat je er toch bent zeg! Heel veel plezier en doe voorzichtig en laat je niet voor je sokken rijden!
    Liefs Vera en de rest

• 21 April 2010 - 08:43

Liesbeth N:

Geweldig dat het toch gelukt is!! Heel veel plezier, neem lekker de tijd om even te acclimatiseren.

• 21 April 2010 - 10:23

Bianca:

En zit je lekker met boek op terras uit te dampen... Nou geniet er maar lekker van en vergeet al die stress van de afgelopen dagen. Kus!

• 21 April 2010 - 12:22

Peter:

Ooooh, maar het koelt al af daar! :D Morgen wordt het één hele graad koeler!

• 21 April 2010 - 14:16

Mama:

Heerlijk om India via jou weer her te beleven.
    Blauwe plekken krijg je vanzelf in de bus of auto.De geur in Varanasi is nog ,....., nou ja, laat je verrassen.Ga er voor Andrea en heel veel goeds onderweg. Kus mam

• 21 April 2010 - 16:46

Anja Uit Duitsland:

I wish you all the best, be careful and enjoy your dream, I am with you in my thoughts, may the force be with you- always
    a big hug from Germany

• 21 April 2010 - 17:05