Ons reisschema - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu Ons reisschema - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu

Ons reisschema

Door: Rick en Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

15 April 2007 | Nederland, Amsterdam

Nog 19 dagen en dan gaan we. De voorbereidingen zijn in volle gang. Nieuwe kleren aan het kopen, nieuwe koffer en...... de tickets opgehaald.Al het leesvoer dat we in de loop van het jaar hebben verzameld weer eens bij elkaar gelegd. Gelukkig mogen we 46 kg per persoon meenemen aan bagage!!!! We gaan het nodig hebben.

Zoals beloofd hier ook definitieve reisschema(zo definitief als dat hij kan worden)

Vrijdag 4 mei Amsterdam vertrekkken wij om 11.05 richting Chicago waar we om 13.12 uur aan komen.
Hier verblijven wij bij een vriend van ons (Cris).

Dinsdag 8 mei vertekken we met een auto naar bay city. We rijden wel via het plaatsje Holland in Michigan.

In Bay City verblijven wij bij een andere vriend(Eric). Daar gaan we ook een avond koken. Jaja een echt hollandse maaltijd stamppot boerenkool.

Donderdag 10 mei vertrekken we weer naar Chicago

Vrijdag 11 mei vliegen we om 15.00 uur van Chicago naar L A waar we om 17.31 uur aankomen

Zaterdag 12 mei rijden we met een auto naar Las Vegas waar we in een mega gaaf hotel slapen met een jacuzzi op de slaapkamer.Hier blijven we 3 dagen.

Dinsdag 15 mei rijden we naar Death Valley waar we een nacht blijven.

Woensdag 16 mei gaan we kamperen in Yosemite Park. Een groot zwarte beren reservaat.(misschien zien we er nog we eentje)
Donderdag 17 mei laten we de beren achter ons en gaan we naar San Francisco.
Eigenlijk een soort tussenstop.

Hier blijven we 2 nachten en rijden dan door naar het noorden op zoek naar Red Wood Forrest. (Ewoks zoeken)(voor de niet film kenners dit komt uit Star Wars)

Zondag 20 mei vertekken we weer richting San Francisco. Na 2 nachten rijden we via Highway 1 helemaal langs de kust in 2 dagen terug naar LA.

Donderdag 24 mei (het einde al weer bijna in zicht snif, snif) zijn we in Los Angeles.
Vanaf deze dag is er een hele grote Star Wars beurs ook wel Celebration 4 genoemd. Hier komen elke dag ongeveer 30.000 mensen!!!!!!

De eerste dag is een familie fan dag en ga ik mee om te kijken waar ik de rest van de week mijn man aan kwijt ben(hahahahha)
Cris en Eric(met vrouw Tracy) komen ook naar LA voor de beurs.
Maandag 28 mei is de laatste dag van de beurs en gaan onze vrienden terug naar huis.
Wij hebben nu nog een paar dagen waar we op dit moment nog geen bestemming voor hebben.
Op donderdag 31 mei vertrekt ons vliegtuig om 7.55 uur richting huis met een tussenlanding in Washington. Op vrijdag 1 juni om 7.50 uur landen wij op schiphol(jaja 24 uur later, leuk voor de jetlag)

Dit is het voor nu. Wij hebben er ontzettende zin in.

Tot schrijfs

• 15 April 2007 - 19:46

Willemien:

Tip voor die laatste dagen: San Diego bezoeken, kan in een dag op en neer vanaf LA maar daar slapen is vast ook leuk. Schijnt een leuke dierentuin te zijn (helaas zonder star wars animals).
    Greetz en dikke kus
    vanuit grun.
    Wij leven helemaal mee met de voorpret!

• 27 April 2007 - 08:49

Liesbeth:

Hee wat leuk dat jullie ook een waarbenjij-pagina hebben!! Nog een weekje en dan zitten ook jullie in de lucht! Veel plezier alvast!

grs. liesbeth

• 01 Mei 2007 - 14:42

Rick:

Hey, jullie reisschema ziet er erg goed uit; jaloersmakend hoor!
    Ik wens jullie in ieder geval een hele fijne tijd en veel leuke herinneringen.

groetjes,

Rick