De tweede dag LV - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Andrea - WaarBenJij.nu De tweede dag LV - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Andrea - WaarBenJij.nu

De tweede dag LV

Door: Rick en Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

14 Mei 2007 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na een nachtje heerlijk te hebben geslapen, kunnen we de weelde weer aan. Vandaag op pad naar de Hooverdam en Lake Mead.
Het is 8 uur sochtends en nu al 30 graden buiten, in het hotel is het overal ongeveer 20 graden (lang leve de airco)dus telkens als je naar buiten gaat krijg je een klap. Dit geldt trouwens voor alle hotels, winkels , restaurants, cafe`s en zelfs onze auto.
De Weg naar Hooverdam is net zo indrukwekkend als de rest van de omgeving. Alles erg wijds, grootst en HEET!!! Vandaag hebben we ong 45 graden gehad. PFFFFF.
Hooverdam is erg indrukwekkend en de stateline tussen Nevada en Arizona loopt precies in het midden.
Na de lunch zijn we in LV eens gaan kijken bij de andere hotels......Waanzin. Op de foto beneden zie je Parijs, Venetie. De foto van Venetie is binnen genomen op de 3de etage!!!!! De lucht is gewoon geschilderd maar is net echt.

Voor het eerst ook wat gegokt.... op de fruitautomaten(in wel 50 verschillende soorten en minimaal 10 per soort)(jaja ook Starwars) De inzet is vanaf 0,01 dollar tot zo gek als je het zelf wil en kunt maken. Wij hebben ons beperkt tot de 0,01 dollar machines en Rick heeft winst gemaakt $14,40. Ik niet heb alleen maar verloren.
Vanavond weer over de Strip lopen, er is zo veel te zien.
Astrid: Ja dat is een hotel al die torens bij elkaar is een hotel.
Gerda: Heb nog geen chocolade donuts gehad maar de Krispy Kreme donuts warm van de band zijn bijzonder lekker.

Morgen gaan we een dag opzoek naar de Grand Canyon, ik heb gehoord dat hij erg moeilijk te vinden is dus wij hopen dat we er niet omheen rijden. ;-)

Wij gaan nu de hitte weer in.
tot schrijfs

• 14 Mei 2007 - 06:26

Peter:

Grand Canyon is best redelijk makkelijk te vinden hoor. Gewoon op tijd naar rechts afslaan! Ben je er zo.

• 14 Mei 2007 - 08:35

Rick:

Indrukwekkend en echt amerikaans. Grappig dat ze bij gebrek aan eigen oude cultuur, die van Europa imiteren. Wel gaaf om te zien hoor.

Veel plezier in de Grand Canyon. Zelf heb ik laatst foto's gezien en vond het heel imposant. Ben benieuwd over jullie indrukken daar.

veel plezier en groetjes, Rick

• 14 Mei 2007 - 15:42

Remko:

Volgens mij rijdt je vanzelf de kloof in en dan heb je de canyon gevonden. Veel plezier nog.

• 14 Mei 2007 - 16:13

Mam En Ingrid:

Hoi Andrea en Rick.
    Hartstikke echt dat Venetië.Het lijkt me werkelijk grandioos om dat allemaal te zien. Niet verdwalen in de Grand Canyon svp.Genoeg water meenemen en mij even bellen als jullie weer veilig in het hotel in de jacucci liggen.GRAPJE!!!
    Ik zit hier ook te puffen,maar ik had de kachel te hoog staan.
    Nou, vrijdag is het mijn beurt, dan ga ik naar de markt een donut halen en zal ik aan jullie denken.
    Veel plezier met al het moois wat je vandaag of morgen te zien krijgt
    Doei doei

• 15 Mei 2007 - 13:41

Teddo:

Hoi zus en rick,

Mooie vakantie. Hoe bevalt het autorijden eigenlijk? Dit ivm met grote afstanden met een stevige snelheidslimit. Is het 's nachts trouwens rustig of net zo druk als overdag?

Veel plezier en genot gewenst.

• 17 Mei 2007 - 10:03

Alexandra:

Coooooooooool!!!!!!
    Kan me echt voorstellen dat je op sommige momenten eventjes moet verwerken wat je allemaal hebt gezien!

• 20 Mei 2007 - 12:35

Astrid Nagel:

Jongens, wat een belevenissen, zoveel indrukken, zo heel anders dan hier; die grootsheid, die verscheidenheid in alles, een hele andere wereld. Fijn om dat ook eens mee te maken. Geniet, reis, eet en slaap maar lekker. Toi-toi met de groetjes van tante Astrid.