Nog 15 uur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu Nog 15 uur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Andrea - WaarBenJij.nu

Nog 15 uur

Door: Rick en Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

03 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Nog 15 uur dan vertrekt ons vliegtuig met ons erin!!!!!!(als alles goed gaat) De koffers zijn gepakt, 4 stuks in totaal samen 52 kg. Sjouwen dus. Paspoorten mee!!!!, tickets en credit card en de rest dat we vergeten zijn kunnen we kopen.

De volgende keer dat ik online ben zijn we in Chicago of in Guantanama Bay omdat we arabische stempels in ons paspoort hebben staan.

Nu nog even de laatste dingen doen en dan slapen.
Als ik dan wakker wordt is het echt zo ver..............

Talk to you next time in the States

• 03 Mei 2007 - 18:38

Rick:

Oei oei oei, spannend hoor. Nagelschaartjes, vijltjes en scheermesjes in de rugzak doen hoor. Alvast een fijne vlucht en tot mails!

groetjes, Rick

• 03 Mei 2007 - 20:39

Peter:

Pfff, dat klinkt wel érg makkelijk. Eerst nog om 5 uur opstaan om jullie af te voeren naar Schiphol!

• 04 Mei 2007 - 04:39

Mam En Ingrid:

Lieve schat, ik hoop dat je een beetje goed geslapen hebt, Rick ook natuurlijk,
    en dat je nu ontspannen in de auto van Bianca zit.
    Nu mag je alleen nog maar genieten!
    Goeie reis, geniet in het vliegtuig van de hapjes en drankjes en het eten, tussendoor lekker bijknorren en dan is de vliegtijd zo voorbij.
    Liefs Mam en Ingrid

• 04 Mei 2007 - 05:40

Michelle :

Goede Reis!

• 05 Mei 2007 - 09:43

Liesbeth N:

Hee, zijn jullie goed aangkomen? en jullie tassen ook :P. Ik zit nu heerlijk in Singapore, maar mis wel iemand naast me hoor. Lekker dat jullie tegen elkaar aan kunnen kletsen! Veel plezier verder Voral nu met de jetlag bllll).

• 05 Mei 2007 - 12:23

Remko:

Hoe is Chigaco? Is alles goed gegaan of werd er toch gedreigd met een enkeltje Cuba?