Bay City - Reisverslag uit Bay City, Verenigde Staten van Andrea - WaarBenJij.nu Bay City - Reisverslag uit Bay City, Verenigde Staten van Andrea - WaarBenJij.nu

Bay City

Door: Rick en Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

10 Mei 2007 | Verenigde Staten, Bay City

Op het vliegveld in Chigaco bij Alamo hadden we een economie auto gehuurd(een kleintje dus)Maar.... die waren op en de stap daar boven was een midsize die ook op waren oke dan maar een full size auto... een Crysler Impala. Die is groot zat met ons tweeen.
In Chicago had ik (Andrea) al een paar keer gereden in de auto van Cris dus ik was er al een beetje aan gewend mare.... Rick niet. In de US is er een verkeersregel die bij ons ook geldt maar hier erg anders wordt gebruikt: Bij elke kruizing waar dan ook waar geen stoplichten staan, staat een stopbord. Hoe overzichtlijk de kruising ook is hij staat er. En de politie ook!!!! Rick was net 15 meter opweg in de automaat rijdende auto en mist dus een stopbord in de woonwijk waar Cris woont en we werden aangehouden door de politie. Doordat Rick niet gewend was aan de automaat stond hij met twee voeten op de rem en kreeg de deur en de ramen niet open.... Maar gelukkig kwamen we er vanaf met een waarschuwing.

Onderweg nog Kripy Kreme donuts gehaald warm!!!!! Sorry mam, ik kan ze niet meenemen maar ik heb aan je gedacht.

Na een lange maar een mooie rit naar Bay City Eric weer gezien na 2 jaar en dat is weer erg gezellig.

Vandaag (woensdag) zijn we helemaal naar boven gereden tot aan de Canadese grens en terug. Het is een ontzetten mooi land, en het verschilt per staat.
Helemaal bovenin Michigan is er een brug gebouwd om het onderste schiereiland te verbinden met het bovenste. De brug is 8 km lang en het wegdek is open!!!!! Als je je hoofd uit het raam steekt kijk je recht naar beneden Lake Michigan in. Heel erg bijzonder en best eng.

Morgen rijden we weer terug naar Chigaco voor de laatse nacht aan deze kant en vrijdag in het vliegtuig naar LA.

Tot nu toe is het een erg leuke vakantie maar we verlangen allebij naar een beetje rust en het samen zijn en zelf kijken waar we heen gaan.

Ik typ snel weer wat en morgenochtend en zet ik er foto`s bij.

Tot snel

  • 10 Mei 2007 - 07:07

    Yvette:

    Wat een avonturen ! Leuk dat jullie de tijd kunnen vinden om ons op de hoogte te houden. Ik kijk iedere dag of er nieuwe berichten zijn en het wordt beloond ! Veel plezier op jullie verdere reis !

  • 10 Mei 2007 - 17:07

    Mama En Ingrid:

    Nou gelukkig geboft met de politie.
    Morgen een goeie vlucht en dan lekker 2 weken met z'n tweeën.
    Lekker doen en laten waar je zin in hebt.
    Genieten van het bubble-bad.
    Veel plezier
    Mama en Ingrid


  • 11 Mei 2007 - 11:56

    Rick:

    Hee luitjes,

    Leuk om verhalen te lezen. Het klinkt allemaal erg leuk. Ik blijf jullie volgen en ben benieuwd naar het vervolg. Ze zeggen dat de politie je beste vriend is. Nou, daar schijn je ze goed te vriend moeten houden.

    Toytoy en groetjes,

    Rick

  • 11 Mei 2007 - 22:13

    Peter:

    Ik heb ff die `open` brug opgezocht met google-earth. Ik geloof niet dat ik Bianca over die brug krijg! Hahaha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bay City

Andrea

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 45837

Voorgaande reizen:

13 Juni 2015 - 05 Juli 2015

There and Back again

04 Augustus 2012 - 28 Augustus 2012

Where are you from? Paises Bajos........

17 April 2010 - 07 Mei 2010

Gescheiden wegen

20 September 2009 - 15 Oktober 2009

43,2 kilo rijst

03 Mei 2007 - 01 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: