Waaauuuwwww!!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Andrea - WaarBenJij.nu Waaauuuwwww!!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Andrea - WaarBenJij.nu

Waaauuuwwww!!!!!

Door: Rick en Dre

Blijf op de hoogte en volg Andrea

13 Mei 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Eigenlijk is dat alles wat er op dit moment in mij opkomt.Wauw!!!! We zijn gisteren goed aangekomen in LA, wat een enorme stad is dat. We hebben er nog erg weinig van gezien maar we komen er nog terug. Het hotel was goed, schoon en rustig maar wel aan Sunset blvd. De Hollywood letters wel gezien maar gehuld in een dikke mist.

Na een heerlijke nachtrust vroeg uit de veren op weg naar Las Vegas.
De weg er naar toe is best lang (ong 4 uur)maar wat een uitzicht, achter elke berg(heuvel) die je achter je liet volgde er een enorme vlakte en weer meer bergen. We zijn dwars door de Mojave woestijn gereden.... heel veel bergen en rotsen met hier en daar een Joshua tree.

Onze hotelkamer voldoet aan al onze verwachtingen en na eem hele dag in de auto met ong 40 graden is de Jaccuzie heel erg lekker.
Vanavond hebben we een wandeling gemaakt langs de Strip (de hoofdas van Vegas waaraan alle grote hotels zitten)Ergens wat gegeten en weer verder gewandeld. De indrukken zijn enorm en erg vermoeiend.
De overdaad aan weldaad in Vegas is eigenlijk te gek voor woorden, misschien zelfs wel belachelijk. All for the money zoals ze hier zeggen.
Nu eerst lekker op de hotelkamer een Lime Margarita on the rocks drinken en dan lekker slapen en alles een beetje "verwerken".
Begrijp me niet verkeerd, het is heel erg gaaf hier alleen een beetje veel.

Morgen gaan we naar de Hooverdam en de grootste badkuip van de wereld Lake Mead,

Tot dan

• 13 Mei 2007 - 06:31

Mam En Ingrid:

Indrukwekkend allemaal.Niet een stad om je hele vakantie tijd dus door te brengen,maar wel machtig mooi om eens te zien.Ja,jullie jaccuzie is een lange reis wel even waard.Nou aan warmte geen
    gebrek.
    Lekker blijven genieten.
    Jullie hotel kamer zal wel fijne airco
    hebben.
    Zo te zien zou je bijna verdwalen in jullie hotel.
    Lieve Andrea en Rick tot de volgende keer

• 13 Mei 2007 - 06:39

Liesbeth En Henk:

Wat een gigantische toestanden daar en wat een weelde die jacuzzi, leuk dat het allemaal zo aan jullie verwachtingen voldoet. Groetjes van Pappa en van een verwende moeder.

• 13 Mei 2007 - 09:36

Bianca & Peter:

Gelukkig maar dat je een handdoek om hebt! Vledder kijkt namelijk ook naar deze foto's en je weet hoe hij reageert! Hahaha

• 13 Mei 2007 - 11:32

Remko:

Zijn jullie al door het budget van de vakantie heen of zijn jullie nog geen casino ingeweest?

• 13 Mei 2007 - 12:51

Astrid Nagel:

Lieve allebei, wat een hotel, maar welke is het eigenlijk ?Toch niet alle gebouwen die ik daar zie staan ?Wel groots allemaal hè. Dat je je klein voelt, kan ik me voorstellen. Maar een hele ervaring. Als jullie terug komen, zullen jullie Nederland wel erg kneuterig vinden. Maar voor mij zeg ik: de Veluwe is onze prairie! Geweldig dat je meteen alles doormailt. Geniet maar weer verder, eet niet te veel, daar word je alleen maar loom van. Veel plezier en tot wederhorens. Doei, groetjes van tante Astrid.

• 13 Mei 2007 - 15:15

Gerda:

Toe maar die jacuzzi, lekker decadent en al dat lekkere eten. Andrea, zijn de chocoladedonuts lekker? Wat een leuk hoteletje (een beetje klein). Al naar het casino geweest, pinpas thuis laten he!! Erg leuk om jullie te volgen op deze manier.